Mas Idayu Melenting Bila Ditegur Abby Abadi!!!

Korang ingat lagi tak dengan artikel yang pernah ditulis oleh Miss A, pasal penyanyi Mas Idayu tu? Yang kes dia ‘macam’ buat ‘maksiat’ secara terang-terangan di program Akademi Fantasia tu.. Dah tua kerepok pun tak sedar diri, kena tegur benda betul pun nak bidas balik!!

Sebenarnya bukan hanya netizen yang kritik adegan berpelukan Mas Idayu dengan seorang pelajar AF tu.. Ada salah seorang bekas pelakon, iaitu Abby Abadi pun dah kritik hal tu..

Abby ada muat naik gambar dan status yang menyindir Mas Idayu, sebab dok buat aksi ‘maksiat’ secara terbuka.. Siapa yang tak kenal dengan Mas Idayu, ratu mulut laser kat industri hiburan..

Dah kena ‘ceramah’ macam ni dengan Abby, korang ingat Mas Idayu nak senyap ke? Tak lama selepas Abby muat naik status tu.. Akaun Instagram Mas Idayu dah penuh dengan gambar dan kapsyen carut berjela-jela..

Nak carut siapa lagi kalau bukan carut Abby, Mas Idayu langsung tak komen pasal aksi ‘maksiat’ dia dengan pelajar AF tu.. Dia hanya sindir Abby nak tumpang populariti dirinya..

Kalau rasa program realiti Mas Idayu ada unsur-unsur ‘maksiat’, Mas Idayu cakap jangan tengok.. Korang semua dok tengok apa lagi program realiti ‘maksiat’ ni?

Boleh tahan pedas juga mulut Mas Idayu ni ek.. Abby Abadi pulak, tak kan nak duduk diam je.. Hahahaha… Mas Idayu memang cepat melatah, nak tegur macam mana agaknya baru Mas Idayu tak marah??

Sumber  : Utara News

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s