​LIM GUAN ENG KECEWA DAN BERTANYA MENGAPA AMBIGA MAHU BERKERJA UNTUK MAHATHIR!

Jawapannya cukup mudah bagi penulis. Ambigakan mewakili satu NGO bersama Marina Mahathir dalam G25 yang menyokong kegiatan LGBT, Homesex, Lesbian, Bisexsual, dan menentang undang undang hudud di Malaysia sehinggakan Marina bertekad untuk tidak akan tinggal di Malaysia sekiranya hudud dilaksanakan.
 Begitu juga ketika pertikaian kalimah Allah sebelum ini, Ambiga dan Marina mahathir antara penyokong kuat puak gereja sehinggakan hadir memberi sokongan kepada paderi.
Mereka juga menentang pindaan undang undang mahkamah syariah dan memperjuangkan hak individu, seperti minum arak, khalwat dan juga berzina terutama dirumah sendiri.
Mahathir juga penentang undang undang hudud. Baginya hudud adalah kembali kezaman unta, kembali kenegara Taliban dimana membunuh manusia dengan batu, termasuklah merotan manusia beratus ratus kali dan itu zalim bagi Mahathir. Mengikut mahathir undang undang hudud tiada dalam Al Quran. 

Itu hanya kesepakatan ahli ahli fekah.
 Menurut Mahathir dia juga belajar Al Quran walau pun tidak mengadap guru bertahun tahun seperti ulamak lain, tetapi dia belajar melalui komputer, saya guna Google kata Mahathir. Jangan main main. Tinggi ilmu Mahathir tu.
Mungkin kerana ketinggian ilmunyalah dia sanggup perlekehkan janggut nabi, kononnya menyimpan janggut dizaman rasulullah kerana waktu itu pencukur janggut payah diperolihi. 

Tetapi Mahathir tidak pernah menjelaskan mengapa menyimpan misai itu tidak sunat, adakah pencukur misai mudah diperolihi waktu itu? 
Agama bukan setakat logik akal semata mata mahathir. Ilmu Allah itu tidak tercapai akal manusia apatah lagi setakat belajar secara google.

 

Dengan menyusup untuk berkerja dengan Mahathir peranan Ambiga lebih besar untuk membawa ideologi mereka kepada penyokong Cap Bunga yang kebanyakan melayu dan tengah pening dan taksub dengan Mahathir berbanding berada didalam DAP yang kebanyakkannya bukan islam dan ditolak lebih awal oleh umat islam dinegara ini.
Ambiga berperanan lebih dari politik sebenarnya. Mereka bawa agenda G25 dan Comango untuk sesatkan orang islam. Menyertai DAP adalah platform terbaik baginya ketika itu, namun wujudnya parti Bunga ketika ini adalah TERBAIK bagi beliau bagi melebarkan agendanya untuk meracuni Melayu didalam parti Cap Bunga itu. Apatah lagi 

Pandangan mahathir yang cukup liberal ditelan bulat bulat oleh penyokongnya.

Mahathir juga seperti tidak kisah dengan akidah anaknya Marina.
Mahathir sanggup buat apa saja ketika ini termasuk membuat perjanjian dengan syaitan, jika tidak mana mungkin dia sanggup menjilat kembali lidahnya dengan menyembah Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan Goerge Soros dan kini Ambiga.
Ambiga berkerja untuk Mahathir sebagai mewakili boss mereka bagi menentukan adakah adakah cap Bunga telah menjalankan agenda seperti yang dipersetujui bersama, manakala Mahathir memerlukan sesuatu dari Ngo yang diwakili Ambiga kerana penyumbang dana untuk mahathir sebelum ini telah menghentikan peruntukkan mereka.
Cuma kepada pembaca semua. AMBIGA bukan calang calang orang. Dia mewakili pehak cukup berpengaruh diluar sana. Manakan tidak Lim Guan Eng dan Mahathir berebut untuk dapatkan khidmat beliau.
Semuga Allah Lindungi Negara Ini Dari Murka Mu
Sumber  : Rozmi Mokhtar

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s